A Lufthansa indítja a B777X-et!

- nbandras

Bár megrendelésekről hetente jelentkező rovatunkban szoktunk beszámolni, e mellett nem tudtunk elmenni szó nélkül: A Lufthansa 34 darab B777-9X-re leadott megrendelésével a típus első üzemeltetője lesz.

A német légitársaság felügyelő testületének 18-i ülése után jelentették be “Triplahetesek” és 25 Airbus A350-900XWB megrendelését melyekkel az öregedő A340 és B747-400 repülőket váltják majd le.

Forrás: Lufthansa

Forrás: Lufthansa

A B777X még hivatalosan nem indult el, de várhatóan az hamarosan érkező további megrendelések után ez év végén jöhet a hivatalos bejelentés, míg szolgálatba még ebben az évtizedben állhat. Az új B777-es család nagyobbik tagja új szárnyat és hajtóműveket kap majd: a General Electric GE9X erőforrásokkal a 400 utast 20 százalékkal kevesebb fogyasztással szállítja majd.

A Lufthansa most először üzemeltet majd utasszállító B777-eseket, bár üzembeállásukkor már tapasztalattal fog rendelkezni a típusról: Az érdekeltségébe tartozó AeroLogic már évek óta B777F-ekkel repül, míg a Lufthansa Cargo-hoz ez évben csatlakozik az első teherszállító B777-es. E mellett a Swiss International Air Lines, mely a Lufthansa leányvállalata, B777-esekkel váltja le A340-es flottáját.

Forrás: Lufthansa

Forrás: Lufthansa

Forrás: Lufthansa

Forrás: Lufthansa

| |

A +1 gombbal javasolhatod ezt a tartalmat ismerőseidnek a Google keresőben

3 hozzászólás érkezett a(z) A Lufthansa indítja a B777X-et! című poszthoz.

Nem lepődnék meg, ha más légitársaságok a 747-es lecserélésénél követnék a Lufthansa példáját.
.
Az Airbus A340 után tehát a Jumbo lesz a következő 4 hajtóműves típus, amelynek a Boeing 777 ássa meg a sírját! És ugyan az A380 sokkal nagyobb a Triplahetesnél, de az sem érezheti magát biztonságban.

Egy 2 hajtóműves gép ugyanis jóval kevesebbet fogyaszt!

Valóban, érdemes azonnal a British Airways-t megnézni: Boeing 777-300ER-ekkel cseréli le a 747-eseit ő is.

Az A380-nak az az előnye, hogy továbbra is 25-30% több utast képes szállítani.

Az okoknál csak egy, hogy kevesebbet fogyaszt, a különbség az árban (két hajtómű a 4 hajtóművel szemben) valamint a karbantartási költségben van leginkább, ugyanis két hajtóműhöz kevesebb ember és alkatrész kell.

Igazad van! Melyet igazol a 2 gyártó panasza, hogy egyre kisebb az érdeklődés a 4 hajtóműves gépeikre.

A Lufthansa és a BA rendelései pedig mutatják, hogy a helyzet nem fog javulni! Sőt….

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Avatart a következőképpen állíthatsz be magadnak: regisztráld magad a gravatar.com-on ugyanazzal az email címmel, amit itt is használsz. A gravatar.com-on töltsd fel a kiszemelt avatarodat. Kész is vagy, a htka.hu az email címed alapján lekéri a gravatar.com-ra feltöltött avatarod.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>